Toch niet de baan voor jou?
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
Je gaat aan de slag in het team Klantbeleving, waar je nauw samenwerkt met een CX-specialist, productmanagers, een campagne marketeer en communicatiespecialisten. Als Digitale Marketeer ben jij dé persoon die zorgt voor alle digitale communicatie naar onze reizigers. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de HTM-website en de HTM-app. Daarbij betrek je actief je collega’s en stakeholders bij nieuwe plannen en ontwikkelingen. Ook kijk je hoe processen en systemen slimmer kunnen, zodat onze reizigers sneller en duidelijker worden geïnformeerd. Jouw input maakt het verschil!
Wie zoeken we?
Wie zoeken we?
- Je denkt altijd aan onze reizigers en weet hun feedback te vertalen naar concrete verbeteringen;
- Je bent helemaal thuis in het digitale landschap en volgt alle online trends op de voet;
- Gaat proactief aan de slag met alle toffe uitdagingen waar we voor staan;
- Je bent duidelijk, direct en werkt goed samen;
- Je kent de Haagse regio en je hebt affiniteit met het ov.
Wat heb je verder nodig?
- Een afgeronde HBO- of WO-opleiding (zoals Commerciële Economie, Marketing of Communicatie);
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een digitale omgeving;
- Ervaring met verschillende digitale tools en systemen (zoals CMS en GA4);
- Je kent de basics van A/B-testen, opmaken van landingspagina’s en customer journey mapping;
- Je weet hoe je teksten scherp en duidelijk formuleert en je kunt feedback duidelijk en praktisch overbrengen.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat bieden wij?
We bieden je een uitdagende en zelfstandige fulltime functie in en rondom de mooie stad Den Haag. De functie wordt beloond in salarisgroep 9 van de HTM cao met bijbehorend salaris tussen € 4.216,- en € 5.777,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
Onze uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden vind je op onze website: bij HTM zit je goed. (per 01-01-2025 is genoemd salaris van toepassing)
Procedure:
De gesprekken vinden plaats op 14 en 22 november.
In het 1e gesprek maak je kennis met twee collega’s uit het team Klantbeleving en bij het 2e gesprek krijg je de kans om je skills te laten zien in een praktijkcase. Zo kunnen we samen kijken hoe jouw aanpak bij ons past.
Mogelijk zal er tijdens de procedure gevraagd worden om een referentie. Reageren kan t/m 11 november 2024.
Vragen?
Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Katja Veen, Manager Klantbeleving
📞 06-51517137
📧 k.veen@htm.nl
Vragen omtrent procedure, neem contact op met Kasper Koel, Recruiter:
📞 06-11592781
📧 k.koel@htm.nl
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Kom verder!