Toch niet de baan voor jou?
Wat ga je doen?
Ben jij die energieke collega die vanuit een centrale operationele functie onze gebruikersondersteuning verder kan optimaliseren, monitoren en verbeteren? Als IT Service-Desk Coördinator kom jij verder!
Wat ga je doen?
Binnen een dynamische en snel veranderende omgeving ben jij als Servicedesk Coördinator verantwoordelijk voor de aansturing van onze IT Servicedesk, de FrontOffice.
Je bent eerste aanspreekpunt voor binnenkomende incidenten en problemen. Vanuit deze rol stroomlijn jij de afspraken met interne gebruikers en stakeholders.
Je stuurt hierbij op operationeel niveau een team van (jonge) professionals aan op het gebied van incident en probleem management en bent de brug tussen de operatie en servicemanagement.
Je bent ook verantwoordelijk voor de FrontOffice roosters, het inplannen van de eerstelijns wachtdienst en het bestellen van IT middelen.
Je stuurt op de afhandeling van serviceverzoeken/incidenten en zorgt ervoor dat we de gewenste resultaten, op basis van gemaakte afspraken, behalen.
Vanuit het Plan Do Check Act principe kom je met verbetervoorstellen en zorg je voor draagvlak om deze te implementeren.
In samenwerking met de Servicemanager ben je doorlopend in gesprek over contractuele afspraken en SLA's met interne en externe dienstverleners. Je bent daarom goed bekend met ITIL en Agile.
Kernwoorden voor deze rol zijn: pragmatisch, nauwkeurig, proactief en collegiaal.
Vanuit deze centrale rol houdt je nauw contact met de verschillende stakeholders en heb je een sturende taak binnen de FrontOffice. Je rapporteert direct aan de Manager IT Regie.
Wie zoeken we?
Voor deze rol zijn wij op zoek naar een kandidaat die goed bekend is met de verschillende IT en business processen.
Wie zoeken wij?
- Proactief, resultaat-en oplossingsgericht is ingesteld;
- Organisatorisch sterk is, overzicht behoudt en daar waar nodig aan en/of bij stuurt;
- Klant en-kwaliteitsbewust is ingesteld en anderen op een overtuigende manier weet te motiveren.
Wat heb je verder nodig?
- Je hebt een afgeronde mbo opleiding of een vergelijkbaar wenk en denkniveau door werkervaring;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je bent in het bezit van verschillende ITIL certificaten of bent bereid deze te halen;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift.
Wat kun je van ons verwachten?
We bieden je een uitdagende en zelfstandige functie voor 32-40 uur per week in en rondom de mooie stad Den Haag. De functie wordt beloond in salarisgroep 8 van de HTM cao met bijbehorend salaris tussen € 3.813,- en € 5.148,- bruto per maand (exclusief toeslag onregelmatige diensten) bij een fulltime dienstverband. Daarnaast kan je rekening houden met uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder: 'OV van de zaak' (reizen in ons vervoersgebied tegen een sterk gereduceerd tarief, voor jezelf, je partner én je kinderen), een eindejaarsuitkering, verlof kopen, verkopen of sparen en een uitgebreid pakket aan studiefaciliteiten om je te blijven ontwikkelen: bij HTM zit je goed! (per 01-01-2025 is genoemd salaris van toepassing)
Procedure:
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Mogelijk zal er tijdens de procedure gevraagd worden om een referentie.
Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Marco Stevens, Manager Business IT Platforms:
📞 06-20740083
📧 h.stevens@htm.nl
Vragen omtrent procedure, neem contact op met Kasper Koel, Recruiter:
📞 06-11592781
📧 k.koel@htm.nl
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Kom verder!