HTM - IT Frontoffice Medewerker
Overslaan naar content

IT Frontoffice Medewerker

  • Den Haag
€ 3.235 - € 4.396 per maandIT

Wat ga je doen?

Ben jij een proactieve positieve IT’er en is geen probleem jou te veel? Dan hebben we een mooie uitdaging voor jou!


De IT FrontOffice van HTM is de plek waar collega’s terecht kunnen voor hun IT gerelateerde (aan)vragen, verzoeken en meldingen van verstoringen (incidenten). In deze functie ben jij hier het eerste aanspreekpunt, je zorgt voor een correcte afhandeling van de (aan)vragen en meldingen en je zorgt er voor dat eventuele verstoringen worden verholpen.

Je lost eerste- en tweedelijns meldingen op zoals het toekennen van rechten, gebruikersvragen, storingen, netwerk patching en vervanging van de hardware. Jij voert de regie bij het verhelpen van verstoringen en stuurt daarin in- en externe partijen aan voor het gehele proces. Alle meldingen en oplossingen registreer je in een kennisbank. Dit is belangrijk omdat je aan de hand van deze informatie rapportages maakt en voorstellen doet tot oplossen van veel voorkomende problemen. Je stelt productiehandleidingen en werkbeschrijvingen op en je zorgt ervoor dat deze up to date blijven.

Naast het afhandelen van de incidenten ben je systeembeheerder en bewaak je de beschikbaarheid en werking van systemen. Hierbij signaleer je dreigende problemen en kies je passende maatregelen om deze te voorkomen. Hierbij horen ook de back-up activiteiten, controles en het installeren en configureren van componenten zoals smartphones, tablets, laptops en beheer je diverse abonnementen. Adequate communicatie en instructie richting de gebruikers van onze IT middelen is daarbij van groot belang.

Wie zoeken we?

Jij bent een allround IT service medewerker die klantgericht handelt en denkt vanuit de bestaande protocollen en processen. Je bent communicatief sterk, kan collega’s inhoudelijk goed instrueren en werkt graag met deadlines en oplostijden. Je bent er van overtuigd dat goede registratie en overdracht positief bijdraagt aan goed werkende systemen en dat hiermee het belang van de klant wordt gediend. Je hebt een proactieve houding en up to date kennis van de werkende systemen en hun mogelijkheden. Verder ben je een kei in het structureren en borgen van de gewenste werkwijze binnen onze FrontOffice.


Wat heb je verder nodig?

  • Je hebt minimaal een mbo 3 opleiding in een IT richting afgerond;
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt actuele kennis en recente ervaring met Windows omgevingen en van Servicedesk tools;
  • Je hebt kennis van hardware, software en randapparatuur;
  • Je bent positief, oplossingsgericht, leergierig en communicatief sterk;
  • Je hebt ervaring met het klantgericht oplossen van incidenten voor collega’s;
  • Je bent bereid tot werken buiten normale kantooruren en je maakt deel uit van de wachtdienst: éénmaal per circa 4 weken ben je 7 dagen 24 uur per dag bereikbaar en ben je verantwoordelijk voor het (laten) oplossen van verstoringen;
  • Woonachtig in Nederland en vloeiende beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

We bieden je een uitdagende en zelfstandige fulltime functie in en rondom de mooie stad Den Haag. De functie wordt beloond in salarisgroep 7 van de HTM cao met bijbehorend salaris tussen € 3.235,- en € 4.396,- bruto per maand (exclusief toeslag onregelmatige diensten) bij een fulltime dienstverband.


Procedure

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Mogelijk zal er tijdens de procedure gevraagd worden om een referentie.

Voor vragen omtrent procedure, neem dan contact op met Kasper Koel, Recruiter.
📞 (0)6-21916109

📧 k.koel@htm.nl

Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met Marco Stevens Manager Business IT Platforms
Tel: (0)6 20 74 00 83
Email: h.stevens@htm.nl

of