Toch niet de baan voor jou?
Wat ga je doen?
Wat ga je doen?
We zijn op zoek naar een Operationeel Inkoper. In deze functie ben je bezig met de afhandeling van diverse inkooptrajecten, je bent verantwoordelijk voor offertetrajecten maar neemt ook deel aan eenduidige Europese aanbestedingen die meer projectmatig worden uitgevoerd.
Je bent een echte steunpilaar voor de business, zorgt dat het inkoopproces correct wordt uitgevoerd en gaat efficiënt te werk.
Operationeel inkoop valt in het team Purchase to Pay (P2P) en is onderdeel van het Shared Service Center Administratie.
Binnen HTM is de bestelfunctie decentraal belegd, dit betekent voor jou als operationeel inkoper dat je de contacten goed onderhoud met deze bestellers en het bestelsysteem aansluit op de behoeftes van de organisatie. Hierin fungeer jij als vraagbaak over het proces, inkoopsysteem en inhoud van de bestellingen. De bestellingen lopen uiteen van onderhoudsmaterialen (magazijnartikelen) voor de werkplaatsen, uniformen (voor rijdend personeel) tot opleidingen en trainingen voor jouw collega’s van bijvoorbeeld bij IT.
Je draagt zorg voor de relatie met leveranciers en houdt vinger aan de pols bij verschillende inkoopcontracten, zodanig dat de operationele performance gewaarborgd is.
Je volgt het hele operationele inkoopproces op: van bestellen tot betalen (P2P).
Je loodst samen met de bestellers de inkoopbehoefte naar order, en van levering tot factuur. Issues ten aanzien van het waarmaken van inkoopafspraken los jij tijdig en effectief op en ervaringen vertaal je naar input voor aanpassing van (raam)contracten en inkoopstrategie.
Dit doe je door middel van het aanleveren voor- en analyseren van de rapportages over bestellingen. Kortom, jouw werk staat nooit stil en biedt de nodige kansen en uitdagingen
Wie zoeken we?
Wie zoeken we?
- Je bent eerlijk, draagt zorg voor eenheid en neemt je eigen verantwoordelijkheid;
- Je bent besluitvaardig, recht door zee en kunt goed samenwerken;
- Je bent van nature klant- en kwaliteitsgericht;
- Je hebt affiniteit met administratie en werkt zorgvuldig en accuraat;
- Je bent goed in staat zelfstandig en efficiënt je eigen werk te organiseren;
- Je handelt discreet gaat zorgvuldig en voorzichtig om met vertrouwelijke of gevoelige informatie;
- Je bent betrouwbaar en bewust van je eigen vakmanschap.
Wat heb je verder nodig?
- Je hebt minimaal een mbo 4 opleiding afgerond in een relevante richting;
- Je hebt kennis van en ervaring met (Europese) aanbestedingsprocedures en inkooptrajecten;
- Vanuit jouw ervaring heb je inzicht in inkoopbehoeften vanuit de business;
- Je hebt kennis van en ervaring met leveranciers- en contractmanagement;
- Als je NEVI 1, of iets gelijkwaardig daaraan, afgerond hebt is dat een pre.
Wat kun je van ons verwachten?
We bieden je een uitdagende en zelfstandige fulltime functie in en rondom de mooie stad Den Haag. De functie wordt beloond in salarisgroep 8 van de HTM cao met bijbehorend salaris tussen € 3.702,- en € 4.999,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
Uitstekende arbeidsvoorwaarden: Bij HTM zit je goed!
Hoe nu verder?
Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
Mogelijk zal er tijdens de procedure gevraagd worden om een referentie.
Heb je inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met John van Oostrom (Manager SSC Financiën en Inkoop)
📞 06-52725815
📧 w.v.oostrom@htm.nl@htm.nl
Vragen omtrent procedure? Neem dan contact op met Kasper Koel, Recruiter.
📞 06-11592781
📧 k.koel@htm.nl
of
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Kom verder!